Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.05.2023 19:16 - Педофилията явно е от Господ дадена....или още за църковният дуализъм и битката със злото...
Автор: dokito Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1516 Коментари: 0 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Четох преди малко едно интересно интервю с известен католически екзорсист и веднага менталната ми критичност ми удари тавана:

1.       Как е възможно една на практика полуневежа църква, която допреди няколко века отричаше напълно основни нормални устройства на света в който живееме /да се спомним само за Джордано Бруно и подобни още доста/ изведнъж да прогледне и биоенергийно, че да почне да се бори И ТО ОТ ВЕКОВЕ ГО ПРАВЕЛА, с духовното зло по света ни – рептили, бих добавил клифоти и елементали, демони и паднали Ангели в едно цяло начело на Рогатия – нещо не ми се вързват нещата

2.       Направи ми впечатление, че екзорсистите засягат само теми в които има според тях явно демонично обсебване, но не и когато има асоциални навици като алчност, педофилия, зоофилия, завист, омраза, стремеж към налагане на собствената воля върху други хора и т.н...

Чудна история, но предлагам да поканиме доказан екзорсист в Нашето Народно Събрание, за да им изгони демоните от телата и душите на депутатите ни..., че и на нас да ни олеке от това...!




Гласувай:
1


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: dokito
Категория: Политика
Прочетен: 313364
Постинги: 294
Коментари: 415
Гласове: 120
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930